Κάθε μέντιουμ είναι μοναδικό, έχοντας τις δικές του μεθόδους και δεξιότητες. Ακολουθούν ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε την ανάγνωση.
- Πόσο καιρό ασχολείστε επαγγελματικά;
Συνήθως, το χρονικό διάστημα που έχει περάσει ένα μέντιουμ στην πράξη δείχνει πόσο καλά λαμβάνονται οι υπηρεσίες του/της.
- Έχετε επαναλαμβανόμενους πελάτες;
Τα περισσότερα αξιόπιστα μέντιουμ έχουν πελάτες που επιστρέφουν για πρόσθετες αναγνώσεις.
- Πόσο καιρό πρέπει να περιμένει ένας επαναλαμβανόμενος πελάτης μεταξύ των αναγνώσεων;
Έχω ανακαλύψει στη δουλειά μου ότι ελάχιστες αλλάζουν κοσμικά στο ενεργειακό πεδίο ενός ατόμου σε λιγότερο από έξι μήνες. Ζητώ από τους πελάτες να περιμένουν τουλάχιστον τόσο πολύ μεταξύ των αναγνώσεων.
- Πόσο χρεώνετε?
Οι έγκριτοι μέντιουμ έχουν μια καθορισμένη αμοιβή για τις υπηρεσίες τους, συνήθως με βάση τον χρόνο που έχει προγραμματιστεί για την ανάγνωση. Οι τιμές ποικίλλουν ευρέως ανάλογα με την τοποθεσία του ψυχικού, τη φήμη και το μέγεθος της βάσης πελατών. Εθνικά και διεθνώς γνωστά μέντιουμ χρεώνουν πολύ περισσότερα από ένα τοπικό μέντιουμ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ αν κάποιο μέντιουμ σας πει ότι υπάρχει κίνδυνος/πρόβλημα/κατάρα για εσάς που απαιτεί να επιστρέψετε σύντομα με επιπλέον χρέωση!!!!
- Μπορώ να ηχογραφήσω τη συνεδρία;
Χαίρομαι που ένας πελάτης καταγράφει τη συνεδρία μας ή κάνει σημειώσεις, αλλά κάποιοι μέντιουμ δεν το κάνουν.
- Υπάρχει διαφορά μεταξύ της ανάγνωσης πρόσωπο με πρόσωπο (φυσική παρουσία) και της ανάγνωσης μέσω τηλεφώνου;
Ήμουν πολύ διστακτικός να κάνω τηλεφωνικές αναγνώσεις όταν ξεκίνησα, αλλά τώρα θεωρώ ότι είναι πιο «καθαρές». Με αυτό εννοώ ότι δεν έχω γραφικά που να μου αποσπούν την προσοχή ή να μου δίνουν προσχεδιασμένες ιδέες για τον πελάτη. Το μόνο που έχω είναι μια εμπιστοσύνη στους Οδηγούς μου και τον ήχο της φωνής του πελάτη σε μια τηλεφωνική ανάγνωση. Εξακολουθώ να κάνω ανάγνωση πρόσωπο με πρόσωπο, και είναι μια χαρά, αλλά μην σας αποθαρρύνει ένα μέντιουμ που δουλεύει μόνο στο τηλέφωνο.
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός μέντιουμ και ενός μέσου;
Τα περισσότερα μέντιουμ είναι μέντιουμ, αλλά δεν είναι όλα τα μέντιουμ. Ένα μέντιουμ είναι διαισθητικό, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία ικανοτήτων για να σας φέρει πληροφορίες. Ένα μέσο είναι κάποιος που μπορεί να επικοινωνήσει με τους αγαπημένους σας πέρα από το πέπλο. Ωστόσο, σημειώστε ότι τα μέσα δεν μπορούν να ελέγξουν ποιος περνάει σε μια ανάγνωση. Μπορεί να θέλετε πραγματικά να μιλήσετε σε ένα συγκεκριμένο άτομο, αλλά αυτό το άτομο δεν είναι, για οποιονδήποτε λόγο, πρόθυμο ή έτοιμο να μιλήσει μαζί σας. Μπορεί να περάσει κάποιος άλλος.
Μερικοί μέντιουμ, όπως εγώ, μπορούν μερικές φορές να επικοινωνούν με τους αγαπημένους σας (συμπεριλαμβανομένων των κατοικίδιων), αλλά όχι πάντα. Επειδή δεν είμαι ένα μέσο που αγγίζει σταθερά το πέπλο, δεν υπόσχομαι ποτέ ότι μπορώ να το κάνω αυτό. Αυτό το δώρο για μένα φαίνεται να έρχεται όταν έρθει, και δεν μπορώ να ελέγξω αυτές τις στιγμές.
- Τι μπορώ να κάνω για να προετοιμαστώ για μια ανάγνωση;
Να είστε ήρεμοι, ανοιχτοί και πρόθυμοι να απαντήσετε σε ερωτήσεις που μπορεί να σας ζητήσει το μέντιουμ για διευκρίνιση. Να είστε πολύ σαφείς σχετικά με τις ερωτήσεις σας. Εάν βλέπετε ένα μέσο, ζητήστε από τους αγαπημένους σας από την άλλη πλευρά να περάσουν.
- Τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης;
Αυτό ποικίλλει από ψυχικό σε ψυχικό. Συνήθως ζητώ από έναν πελάτη να μου δώσει εκ των προτέρων τρεις ερωτήσεις στις οποίες θα ήθελε να εστιάσουμε κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης. Αυτό με βοηθά να εστιάσω την ενέργειά μου και τις ερωτήσεις μου στους Οδηγούς μου. Συνήθως, όμως, κατά την ανάγνωση προκύπτουν πρόσθετες πληροφορίες που μοιράζομαι και με τον πελάτη.
Τα περισσότερα μέντιουμ που ξέρω ξεκινούν την ανάγνωση με μια προσευχή για καθοδήγηση, προστασία και διαύγεια. Συνήθως το διάβασμα μοιάζει πολύ περισσότερο με κουβέντα από όσο νομίζεις. Χρειαζόμαστε επικύρωση από τον πελάτη ότι ερμηνεύουμε σωστά τις πληροφορίες και τα σύμβολα που λαμβάνουμε. Μερικοί μέντιουμ κάνουν σημειώσεις ή απλώς γράφουν κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης για να παραμείνουν συγκεντρωμένοι. Μερικοί, όπως εγώ, χρησιμοποιούν Ταρώ ή άλλα εργαλεία για να τους καθοδηγήσουν σε μια ανάγνωση. Πάντα ρωτάω εάν ο πελάτης έχει επιπλέον ερωτήσεις ή χρειάζεται πρόσθετες διευκρινίσεις σχετικά με κάτι που παρουσιάστηκε κατά την ανάγνωση.
- Φοβάμαι ότι κάποιο μέντιουμ θα μου πει κάτι κακό κατά τη διάρκεια μιας ανάγνωσης.
Κανείς, κανείς, δεν μπορεί να σου πει πότε θα πεθάνεις! Ποτέ μην πιστέψετε ένα μέντιουμ που θα έλεγε κάτι τέτοιο! Οτιδήποτε άλλο είναι αρνητικό μπορεί πάντα να παρουσιαστεί με τρόπο που να υπενθυμίζει στον πελάτη ότι έχει ΠΑΝΤΑ επιλογή! Μερικές φορές ένας πελάτης με ρωτάει αν πρέπει να αφήσει έναν συνεργάτη. Αυτού του είδους οι ερωτήσεις είναι πάντα θέμα ελεύθερης βούλησης.
Σε γενικές γραμμές, μια ανάγνωση μπορεί να είναι διαφωτιστική και διασκεδαστική. Χαλαρώστε και απολαύστε τη διαδικασία!
Αφήστε ένα σχόλιο